Saturday, September 12, 2009

Program Kembara Ramadhan Bersama Rakyat

Pada 12 September 2009 Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor telah mengadakan program Kembara Ramadhan Bersama Rakyat yang julung-julung kalinya diadakan.  Majlis pelancaran telah diadakan di Dataran Shah Alam jam 9 pagi.  Kumpulan Kembara yang tiba di Seri Serdang  ini telah diketuai oleh YB Iskandar.  Mereka tiba lebih kurang jam 2 petang disambut oleh YDP, ajk PAS Kawasan, ajk dewan Pemuda, ajk Dewan Muslimat, ahli majlis, JKK dan JKP zon 12 di Dewan MPSJ Tasik Kg Seri Aman.

Program bermula dengan ucapan oleh YDP PAS Kawasan Puchong, ucapan YB Iskandar dan pemberian sumbangan kepada fakir miskin dari masyarakat setempat.  Program ini juga diadakan serentak dengan program kacau dodol anjuran JKP Zon 12. 

 
  
  
  
Program ini serentak dengnan program kacau dodol anjuran JKP 12, dan 2 kawah dodol telah pun masak pada waktu itu.  mereka dibekalkan dengan dodol yang masih panas..

 
Sebelum ke program ini sempat saya menyinggah sekejap ke kedai promosi biskut raya Noranum Jaya Trading. Inilah usahawan contoh dari Puchong yang banyak membantu gerakan PAS di puchong. Semoga kak Anum terus berjaya dalam kerjayanya dan terus membantu gerakan PAS.

 
  
kak anum sedang memberi penjelasan kepada pelanggan.

1 comment:

  1. salam..mohon izin utk copy gambar kawah dodol tu..syukran

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails